Comments

Log in with itch.io to leave a comment.

Viewing most recent comments 1 to 40 of 533 · Next page · Last page
(1 edit)

Nice game

(+2)

This game is a masterpiece.

(1 edit) (+2)

I played this multiple times already and yet every time I go through the last hallway,I close my eyes lmao 



Also the doggo is so cute! I don't really care about putting it in the tea tho

Well I'm surprised he's not dead because I put broken milk bottle glass in his tea XD

(+4)

i expected a horror game so i screamed when i saw the dog running around lmao

i was just like "don't tell me you have the sugar in your mouth"

(+3)

Its so simple yet unsettling...love it

(+1)

webgl is required and it doesnt work for me :(

(+1)

yea its dog in a tea!

(+6)

thought this was a horror, haha

(+3)

Just thought I'd let you know my girlfriend gave this a shot. She enjoyed it!

(+1)

that esculated

(+2)

dog in tea





















]






 yea thats normal

I could not play the game.

Error text reads: Cannot read properties of undefined (reading 'getParameter')

I could not play the game.

Error text reads:

undefined is not an object (evaluating 'GLctx.getParameter')

(+2)

poor doggo

(+3)

m i l k m a n

امك

(+1)

*puts dog in cup*

o-oh o-o -my...that is messed up...

(+1)

how tf can a fuckin dog fit in a tea cup???

(+1)

meat grinder:D

(+1)

wha-that's dark and messed up-

(+1)

:]

(+1)

bru-

(+1)

Really educative, :D My tea had never been better!

(+1)

uh..

(+1)

I don't know why, but I'm very scared!

cool

good

TED NIVISON IN YOUR FRIDGE

+ speedran this in 4 minutes and 36 seconds :D

this is the perfect game... love it <3

as an american... C. O. F. F. E. E.

and some lovely, yummy DOGS.

I literally put a fucking dog in the cup.

(+1)

same

I THOUGHT IT WAS A HORROR GAME UNTIL I CHECKED THE COMMENTS BRUH

(+1)

very nice game but i really dont like the dog part but everything is very good tho! :D

why?

(+4)

*litterally adds a fucking dog into the tea* perfect :D

i think you forgot to turn on the meat grinder :[ (There is no meat grinder in the game)

yep

(+1)

best game i ever played

nice :)

That plot twist was awesome. Worth playing with. Thanks devs |||| hearts and loves...

T E A

(+1)

it's made me really really really dizzy

The psychonauts reference was pristine

(+1)

I learned the fine ways of making tea, the dog treats add a nice savory hint to the tea, as for the dog himself, he adds a very unique texture. Refined indeed.

Best game ever lmao

nice game

No idea how he could fit the dog into the cup but, hey, it still tastes good.

(+1)

That doggo spooked the crap out of me...

lol me too even after reading these i almost jumped out of my chair

nice game

Viewing most recent comments 1 to 40 of 533 · Next page · Last page